Bogholder i
Vejle
Har du behov for flere hænder i bogholderiet i dit Vejle-firma? Så udnyt de nye muligheder, som nye, digitale lovkrav til bogføringen giver dig.

Opfyld de nye digitale lovkrav
– Med digitale bilag og arbejdsgange i dit bogholderi.

Læg bogføringen ud af huset
Kører bogføringen digitalt, er det nemt at outsource bogholderiet

Træf bedre valg for firmaet
Fordi bogføringen altid er opdateret og korrekt
Medarbejdere
Mød vores kompetente Vejle medarbejdere!
Lennart Svenstrup
Afdelingsdirektør og Senior Digitaliseringskonsulent
Vil du gerne kontaktes?
Kontakt Vejle afdelingen
Slingrer bogholderiet, gør dit firma det også

Papirbilag og manuelle arbejdsgange trækker tempoet ned i bogholderiet.
Det kan være fatalt, når du skal træffe økonomiske beslutninger.
Digitalisering og automation
Vi har digitaliseret og automatiseret administrationen i dansk erhvervsliv siden 2005.

Bogføringen til daglig

Sikker vækst af dit firma
Derfor skal du vælge digital bogføringsassistance i Vejle
Det tager nemt lang tid og mange møder at fastansætte eller finde en ekstern eller freelance bogholder til din Vejle-virksomhed. Det undgår du, hvis du vælger os. Vi har kontor i Vejle og kan være i gang allerede efter første møde.
Skab ikke ekstra kaos i bogholderiet
Skal der flere ressourcer til i bogholderiet af den ene eller den anden grund? Så venter der dig en lang og sej proces med at finde den rigtige bogholder.
Imens fortsætter bogføringen med de udfordringer, som gjorde, at du begyndte at søge efter ekstra hænder til bogholderiet.
Derefter kommer der en indkøringsperiode, hvor det ikke bliver meget lettere.
Det skaber nemt endnu mere kaos i bogholderiet, end der allerede var.
Tænk bogføring på en ny måde
I stedet er det en god idé at gentænke dit bogholderi. For lige om snart skal du til at gemme bilagene digitalt, og alle administrative arbejdsgange omkring bogføringen skal digitaliseres.
Det giver dig helt nye muligheder for at styrke bogføringen – og giver dig et meget bedre overblik over din virksomhed.
Læg bogføringen ud af huset
For når bilagene og arbejdsgangene omkring bogføringen er digitaliseret, og alle arbejdsgange er digitaliserede og automatiserede, kan bilagene selv finde frem til regnskabsprogrammet.
Og de papirbilag som du får, tager du bare et billede af. Eller bruger en app på mobilen, som lægger billedet ind som et nyt digitalt bilag i regnskabet for din Vejle-virksomhed.
Derfor kan din nye bogholder i princippet sidde hvor som helst. F.eks. i vores kontor i Vejle.
Er du ikke digitalt parat endnu?
Det kræver selvfølgelig, at dit bogholderi og de tilhørende arbejdsgange med indrapportering af f.eks. timer og godkendelse af bilag er digitaliseret.
Det kan vi også hjælpe dig med.
Ja, faktisk har vi stået for digitalisering og automatisering af administrative og andre rutiner i danske virksomheder siden 2005.
Det gør os til et trygt valg, når du skal have din virksomhed til at leve op til de nye, digitale lovkrav.
Slut med rod i regnskabet i Vejle
Med Retio by Zignifikant kan du nemt, hurtigt og sikkert være i gang med at digitalisere og lægge bogføringen ud af huset.
Alt hvad du skal gøre, er:
Book digitalt bogføringstjek
Vi klarer
bogholderiet
Skab mere
vækst i firmaet
Besøg Retio by Zignifikant i Vejle – eller få besøg af os

Er det nemmere, hvis bogføringen foregår hos dig? Så har vi eget kontor i Vejle. Det gør det også nemmere at mødes med os IRL. Her bor vi:
Vi tager ikke hvem som helst ind som kunder
Du SKAL kunne tjene din investering i vores arbejde hjem.
Er I ikke dyrere end at have vores egen bogholder?
Med en fastansat bogholder sakker bogføringen bagud, hvis bilagene driller, eller der skal laves en masse manuelt arbejde, før bilaget kan bogføres.
Og en ekstern bogholder afregner du typisk efter, hvor mange timer bogholderen bruger på at klare bogføringen.
Men lægger du bogføringen over til os, betaler du en fast pris hver måned beregnet ud fra det antal bilag, som I har om året.
Samtidig slipper du for at betale for flere ressourcer, når dit firma vokser. Det koster dig allerhøjst for de ekstra bilag, som kommer til.
Går det ikke nemt galt, når bogholderiet skal digitaliseres?
Du kender sikkert en eller flere skrækhistorier om digitaliseringsprojekter, som er gået galt.
Det skyldes typisk, at dem som har stået for projektet, har forsøgt at bygge et stort system, som kan klare det hele.
Den slags går nemt galt.
Derfor har vi valgt en fremgangsmåde, hvor vi digitaliserer og automatiserer så meget af jeres bogholderi som muligt med tjenester i skyen, som allerede anvendes af tusinder af andre danske virksomheder.
Det sparer dig for en masse børnesygdomme og gør det muligt at indføre digitaliseringen i små, nemme skridt.
Kun hvis I har nogle meget komplekse processer, som disse tjenester ikke kan håndtere, udvikler vi skræddersyede løsninger til jer, som kan klare dem for jer.
Vi skal kunne tjene os selv hjem
Samtidig har vi en politik om, at du skal kunne tjene den investering ind, som du gør, når du sætter os til at digitalisere eller stå for bogføringen i din virksomhed.
Og du skal gerne spare eller tjene mere end det.
Det betyder dog ikke, at vi har været nødt til at sige nej til andre Vejle-firmaer.
For digitalisering og outsourcing af bogholderiet sparer dig ikke bare tid, ressourcer og arbejdsløn. Det gør det også nemmere at undgå uforudsete ekstraudgifter og spare penge på indkøb og drift.
Så nemt tjener du os hjem igen
For det først bliver du bedre til at få kradset penge ind fra dårlige betalere. For påmindelser, rykkere og inkassovarsler udsendes automatisk.
Samtidig undgår du selv at få rykkergebyrer. For alle regninger sættes automatisk til betaling på betalingsdatoen, så snart du har godkendt dem.
Og når bogføringen altid er opdateret, opdager du hurtigere, hvornår du har købt så meget af en leverandør, at du bør kunne forhandle dig til bedre rabatter.
Endelig gør opdaterede regnskabstal det mere trygt at træffe økonomiske beslutninger.
For du har altid fuld kontrol med både cash flow og likviditet. Så du får ikke truffet beslutninger, som belaster likviditeten på et uheldigt tidspunkt. Eller indgår en aftale, som du på forhånd kan se, firmaet ikke har råd til.
Derfor er det nemt at tjene din investering ind – og let at tjene endnu flere penge på at digitalisere og lægge bogholderiet ud i byen.
Er du ikke klar til at sige farvel til bogholderiet?
Selvom du vælger at ansætte din egen bogholder, kan vi stadig hjælpe dig med at digitalisere bilagene og automatisere bogføringsrutinerne.
Så kan du også lære os bedre at kende.