Det digitale bogholderi

Digitaliser jeres bogholderi og spar tid, penge og følg med i økonomien i realtid.

Det kan være svært at holde styr på kvitteringer, løse bilag og de værste: de små kvitteringer fra Lagkagehuset, der gang på gang bliver væk … det er frustrerende, men der er håb forude. Vi oplever i stigende grad, hvordan digitalisering af arbejdsgange, nye systemer og smarte apps kan gøre hverdagen nemmere for virksomhedsejere.

Men det gælder ikke kun digitalisering af traditionelle arbejdsgange. Mange virksomhedsejere ønsker også en dybere indsigt og overblik over virksomhedens økonomi og dermed have fingeren på pulsen. Det kan være svært, medmindre man ringer til sin bogholder og/eller revisor for at opnå den indsigt. I hvert fald, hvis det skal være i realtid.

Det skal være slut. Nye systemer gør det muligt at digitalisere store dele af bogholderiet samt give overblik over virksomhedens nuværende økonomiske situation – og det er nærmest i realtid – det er i det samfund, vi lever i idag, hvor alting skal gå hurtigt og være tilgængeligt.

Og vi kan lige så godt få svesken på disken; mange nystartede virksomheder har udfordringer med regnskabet og føler kun, at det er nødvendigt at have et regnskab for at afregne skat og moms.

Der er mange irritationsmomenter forbundet med at drive virksomhed, og vi ved, at regnskabet er et af dem. Men tænk, hvis der fandtes en løsning på det.

Det gør der.

Digitalisering, digitalisering, digitalisering. Du har måske hørt lidt om det. Det gør livet nemmere for virksomhedsejere – og det er aldrig for sent at komme med på bølgen og få skabt et ordentligt setup, når det gælder jeres regnskab, bogføringssystem og tilknytning af apps.

Der er mange fordele ved at digitalisere sit regnskab:

  • mere tid til alt det sjove
  • det koster mindre end en bogholder og/eller revisor
  • det kræver mindre af virksomheden at holde styr på økonomien
  • du har overblik over din virksomheds økonomi i realtid

Men vi ved på samme tid også, at det er svært at navigere i det digitale økosystem. Vores fornemmeste opgave som rådgivere er derfor at sikre, at I som virksomhed udnytter de teknologiske muligheder og derigennem opnår et stærkere økonomisk fundament.

Få et intelligent Mastercard, der hjælper dig med dine bilag

Tænk, hvis dit Mastercard kunne minde dig om, at du skulle tage et billede af kvitteringen, du lige har fået i hånden efter et køb.

Det er muligt. Og det sparer mange timer i administration og ressourcer.

Det kræver en særlig app, der altid sender en påmindelse, når der skal scannes bilag ind. Og det skal der jo hver gang, at du bruger dit firmakort.

Du kan handle i 7-Eleven, en dagligvarebutik, Elgiganten eller Lagkagehuset, få en kvittering, scanne den ind, og så er der sparet tid og energi på bogføringen, fordi bilaget ligger i skyen og nu nærmest allerede er bogført.

Du mister aldrig kvitteringen igen.

Få kontrol over dine betalinger

Tænk, hvis du kunne se, godkende og betale regninger direkte fra din smartphone … det kan du uden at skulle i netbanken og manuelt udfylde betalingsoplysninger. Det kræver en særlig app, hvor du har et komplet overblik over virksomhedens regninger.

Når du modtager en faktura kan du, dine medarbejdere eller kolleger se, godkende og sende fakturaen til betaling. Derefter bliver fakturaen bogført korrekt i dit økonomisystem.

Det er muligt at sætte forskellige brugerniveauer op, hvilket giver kontrol over betalingsprocessen fra A-Z.

Det sparer dig for masser af tid og sikrer, at dine regninger bliver betalt og samtidigt bogført.

Få det fulde overblik i realtid

Det fulde overblik over din virksomheds økonomi er afgørende for at drive en sund, bæredygtig forretning. I samarbejde bygger vi et intuitivt dashboard, der giver et komplet overblik over din virksomheds resultater.

Hvordan er virksomhedens økonomi i dette øjeblik? Du kan til enhver tid tage pulsen gennem dashboardet. Det opdateres løbende i takt med bogføringen, hvorfor du ikke behøver at være ekspert ud i økonomisystemer. Det sker automatisk.

Opnå det bedste beslutningsgrundlag ved at have fuld indsigt i din virksomheds økonomiske situation. Du kan træffe beslutninger baseret på indsigt og forståelse for den aktuelle situation frem for gisninger. Det giver ro i maven.

Lille

kr. fra 800

pr. måned eks. moms.
  • Ca. 200 bilag årligt
  • Gratis første møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Roger.ai til betaling af fakturaer
  • Pleo til bilag på farten
  • Overblik via eget dashboard
  • Fri systemsupport
  • Bogholderiet opdateres hver måned
  • Chat med revisor
  •  Controller til afrapportering
  •  CFO til strategisk sparring
Kontakt os nu

MellemMost Popular

kr. 2750

pr. måned eks. moms.
  • Ca. 900 bilag årligt
  • Gratis første møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Roger.ai til betaling af fakturaer
  • Pleo til bilag på farten
  • Overblik via eget dashboard
  • Fri systemsupport
  •  Bogholderiet opdateres hver 14. dag.
  • Chat med revisor
  •  Controller til afrapportering
  •  CFO til strategisk sparring
Kontakt os nu

Ekstern CFO

kr. 25000

pr. måned eks. moms.
  • Alle bilag bogføres
  • Gratis første møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Roger.ai til betaling af fakturaer
  • Pleo til bilag på farten
  • Overblik via eget dashboard
  • Fri systemsupport
  • Bogholderiet opdateres hver uge
  • Chat med revisor
  • Controller til afrapportering
  • CFO til strategisk sparring
Kontakt os nu

Eksempler

Ovenstående pakker er eksempler, men de passer til størstedelen af små og mellemstore virksomheder. Hvis det ikke passer til jeres virksomhed så kontakt os herunder for et uforpligtende møde.

VILKÅR

  • Vores abonnementsløsninger betales forud for hver måned
  • Vores løsning kræver, at du som kunde aktivt benytter dig af de løsninger, vi implementerer. Vi skal nok hjælpe dig på vej.
  • Vi implementerer vores løsninger i et bogholderi, der er “up to date”. Dette er nødvendigt for at det hele kører gnidningsfrit. Er dit bogholderi ikke “up to date”, hjælper vi dig selvfølgelig.
  • Vores abonnementsløsninger medfører, at dit bogholderi altid stemmer. Det inkluderer dog ikke udarbejdelse af dit årlige regnskab til indberetning til SKAT og Erhvervsstyrelsen. Vi hjælper dig hellere end gerne også med dette – og har også mulighed for at give dig en fast pris herpå samt at indbygge det i den månedlige betaling til en fast pris, hvis det ønskes.

Få et gratis regnskabstjek

Vi tilbyder altid et gratis tjek af jeres nuværende økonomiske situation, hvor I efterfølgende har mulighed for at tage et uforpligtende møde på vores adresse i Århus eller Vejle.

Book et gratis møde

E-mail

info@retio.dk

Mød os i Aarhus

Lucernevej 8b kl., 8200 Aarhus N

Mød os i Vejle

Karl Bjarnhofs Vej 13, 7120 Vejle