Er du vores nye økonomikonsulent i Frederikshavn?

Er du træt af et regnskabsjob i en revisorkultur, hvor forældede normer hersker?
Så læs mere her!

Bliv økonomikonsulent hos Danmarks mest ambitiøse kæde inden for outsourcing og konsulenthjælp til digitalt bogholderi

Kan du vinge disse punkter af?

  • Styr på bogføring og økonomistyring med +3 års erfaring fra en regnskabsvirksomhed
  • Lyst til at arbejde med smart, digitalt og automatiseret bogholderi?
  • Mod på faglige udfordringer og ansvar
  • Vil arbejde hos en moderne virksomhed, der hele tiden stræber efter at blive en endnu bedre arbejdsplads
  • Vægter fleksibilitet i hverdagen og arbejdslivet højt

Så læs lige videre her!

Vi søger netop en kollega til Frederikshavn, der har lyst til at arbejde med på mission:

Mere værdi, mindre arbejde, fordi tiden er dyrebar

Retio by Zignifikant er en kæde af digitale regnskabsbureauer, der på nuværende tidspunkt er at finde 4 steder i Danmark (flere steder er hastigt på vej). Vi administrerer digitalt bogholderi for vores kunder, som I høj grad også er automatiseret. Som økonomikonsulent hos os vil du komme til at fungere som fast kunderådgiver og ekstern regnskabsansvarlig for din egen kundeportefølje bestående af cirka 10 til 20 mindre eller mellemstore virksomheder.

Dine opgaver vil være:

  • Opsætning, kontrol og driftovervågning af systemer samt kontorrobotter, som udfører automatisk bogføring. Eksempelvis Pleo, Corpay One, Storebuddy, Fakturafil, Likvido, Zexpense, Farpay og robotter fra Officebot samt et utal af andre smarte systemer vi bruger i det daglige.
  • Manuel bogføring, hvor det er nødvendigt.
  • Løbende kontrol og afstemning af regnskab (finans, moms, kreditorer og debitorer mm.).
  • Lønberegning og lønadministration.
  • Oplæring af og sparring med assistenter.
  • Daglig brug af regnskabssystemet e-conomic og muligvis brug af Business Central afhængig af kundeportefølje.
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber og budgetter.
  • Afstemning og klargøring af regnskabsmateriale til revisor.
  • Løbende rådgivning af kunder indenfor ovenstående områder.

Det får du:

Du vil få en arbejdsplads, hvor der er plads til dig, og også det liv, du har udenom din arbejdstid. Derfor vægter vi fleksibilitet rigtig højt. Du vil derfor selv kunne vælge, om du vil ansættes som ”Desktop worker” med fast kontorplads og typisk 5 dage på kontoret om ugen, eller som ”Café worker”, der primært arbejder hjemmefra og kommer på kontoret 2-3 dage om ugen. Du vil dog i de indledende måneder skulle forvente at møde dagligt ind på kontoret, uanset ansættelsestype.

Vi er en meget social arbejdsplads, som værdsætter sammenhold højt – mange af vores medarbejdere nævner dette, som noget af det der virkelig gør dem glade for jobbet hos os. Udover hyggen med kollegaerne, når du er på kontoret, så kan du se frem til fester, gourmet oplevelser samt oplevelsesture med kollegerne.

På alle vores lokationer er vi en del af et større kontorfællesskab, hvor vi alle steder har rigtig gode faciliteter og naturligvis en super god kantineordning 🙂

Alt det praktiske

Jobbet er som udgangspunkt fuldtid 37 timer pr. uge med naturlige udsving i arbejdstiden.

Du vil få løn efter dine kvalifikationer.

Hvis du har spørgsmål så kontakt afdelingsdirektør Jacob Lindstrøm Thomsen+45 29 82 83 69 eller jlt@retio.dk .

Det er også til Jacob, du sender din ansøgning, dit CV med vedhæftet billede, referencer, samt (hvis du har lyst) en 2 minutters video præsentation af dig selv. Husk at give mailen emnet ”Økonomikonsulent Fr. Havn”.

Vi kan ikke vente med at vente snakke med dig, så vi kalder løbende til samtale og besætter stillingen, når den rette kandidat er fundet.