
Sådan finder du en bogholder til Microsoft Dynamics 365
Dynamics 365
Kører din virksomhed med Microsoft Dynamics 365, og er der brug for en ekstra eller ny bogholder? Så er det vigtigt, at du finder en, som kender Microsoft Dynamics 365 godt, og de muligheder platformen giver for at digitalisere og automatisere administrationen. Den slags bogholdere hænger ikke på træerne. Så hvad gør du, når du har brug for en ny bogholder til Microsoft Dynamics 365 i en fart?
Microsoft Dynamics 365-platformen er den digitale løsning til den lidt større virksomhed. Platformen består af en vifte af forskellige ERP-løsninger, online tjenester og et CRM-system. Det gør det muligt at samle alt lige fra salg over kundeservice og til økonomi, lagerstyring og HR på en og samme digitale platform.
Kører din virksomhed med Microsoft Dynamics 365 er det også nemmere at få dit regnskab til at leve op til SKATs nye digitale krav om, at alle bilag skal gemmes digitalt, og alle arbejdsgange omkring regnskabet skal være digitale.
Men netop fordi platformen giver så mange muligheder, og din virksomhed hører til i den lidt tungere ende af skalaen i dansk erhvervsliv, kan det være svært at finde en bogholder. For din nye bogholder skal både kende platformen og faldgruberne i en større virksomheds bogføring.
Det kan gøre det til en større udfordring at finde den rigtige bogholder.



Bogholdere til Microsoft Dynamics 365 hænger ikke på træerne
I langt de fleste tilfælde vil du sikkert starte med at lede lokalt efter en dygtig bogholder, som kan bogføre i Microsoft Dynamics 365.
Det kan også være, at du vælger at gå efter at finde en lokal freelance bogholder, som kan hjælpe jeres nuværende bogholder – eller tage over på regnskabet, til I finder den helt rigtige bogholder, som I kan fastansætte.
Men selv om det ikke er svært at bogføre i Microsoft Dynamics 365, hvis du kender til andre ERP-systemer og er uddannet i det dobbelt bogholderi, har mange af de små lokale bogholdere ikke altid den fornødne viden om større virksomheder. Særligt ikke, hvis din virksomhed tilbyder digitale tjenester, har en webshop eller er superspecialiseret på andre måder.
Med digital bogføring behøver din bogholder ikke bo i nabolaget
Men netop fordi Microsoft Dynamics 365 er en digital platform, og alle bilag alligevel skal gemmes digitalt i fremtiden, behøver din bogholder ikke bo lige rundt om hjørnet længere.
For de bilag du måtte få ind på papir, kan du bare tage et billede af med mobiltelefonen og sende til bogholderen. Eller direkte til regnskabet med Microsoft Dynamics 365 App for Outlook.
Derfor kan du lige så godt vælge en bogholder, som sidder i den anden ende af landet. Eller sidder i et firma, som har specialiseret sig i digital bogføring.
Det er vigtigt du finder en bogholder, som kan bogføre korrekt i Microsoft Dynamics 365
– Det kan vi hos Retio by Zignifikant
Få en bogholder som er ekspert i Dynamics 365 hos Retio By Zignifikant
Sådan et firma er Retio by Zignifikant. Vi har afdelinger over hele landet. Så er det vigtigt, at vi kommer i din virksomhed, kan vi også sagtens finde ud af det.
Men vi kan også køre bogføringen helt digitalt i Microsoft Dynamics 365 til fast pris hver måned. Eller hvis I har brug for det i en kortere eller længere periode. F.eks. i jeres sæson eller ved akut behov for en ny bogholder.
Vi hjælper dig med at sætte alting op, så vi kan klare bogføringen over distancen. Evt. i samarbejde med din egen bogholder. Så er du sikker på, at regnskabet altid er opdateret, så du trygt kan træffe økonomiske beslutninger på baggrund af tallene i Dynamics 365.
Vi kan også hjælpe dig med at automatisere og digitalisere selv dine tunge og komplekse arbejdsgange i virksomheden – og udnytte Microsoft Dynamics 365 bedre.
Så kontakt os i dag, få et godt tilbud, og få bedre styr på regnskabet.